Wednesday, September 16, 2009

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum....Salam Minal Aidil Wal Faizin buat semua teman skuad yang jauh, yang dekat, yang dikenali mahupun yang tidak berapa nak kenal.

Masih terlalu awal ke untuk hamba mengucapkan salam aidilfitri ni...atau sudah terlewat waktu. Tidak mengapa la kan skuad...Dikesempatan yang ada ini hamba & isteri ingin memohon jutaan kemaafan dan keampunan kepada semua teman skuad & keluarga terhadap apa jua kesilapan...terlanjur bicara..terkasar bahasa..terlebih gurau..atau apa-apa yang terlebih & terkurang lah....yang tidak menyenangkan hati mana-mana pihak.

Hamba & isteri juga mengucapkan selamat menyambut aidilfitri yang bakal tiba tidak lama lagi.. jangan kita lupakan ramadhan yang meninggalkan kita. Kepada teman skuad yang berkesempatan dan berpeluang balik kampung tu...Syukurlah kan...selamat balik kampung dengan selamatnya yer.Kepada teman skuad yang beraya di perantauan tu...Selamat hari raya aidilfitri gak la....jangan tak raya lak kan. Demi kepentingan tugas dan negara kita sanggup berkorban..berjauhan dengan sanak keluarga....( sebenarnya cuti tak dapat la skuad).

Kepada teman skuad di sekitar Kota Kinabalu...yang tak dapat balik kampung tu.. dijemput datang lah beraya ke rumah hamba ye..Maaf dipinta..Tangan dihulur..Selamat bersua lagi.

Wassalam.
Tajuddin & Haslinda

No comments:

Post a Comment