Wednesday, September 8, 2010

Salam AidilFitri

Assalamualaikum.... Apa khabar semua teman skuad? Doa dan harapan sentiasa diiringi agar semuanya dalam sejahtera dibawah lindungan Illahi... tidak kira dimana jua berada... dalam apa situasi sekali pun.. samada yang bertugas ataupun bercuti.

Kemaafan jua dipinta kepada semua teman skuad kerana dah agak lama blog apa khabar skuad? tidak di kemaskini.

Bagi pihak admin.. moderator.. bukan niat kami mengabaikan blog apa khabar skuad?... sebetulnya kerana kesibukan tugas.. al-maklumlah... untuk makluman semua teman skuad....seluruh warga Briged Sabah PGA & Batalion 16 PGA telah berpindah lokasi ( Pejabat & Penempatan ) baru.. dari Kepayan ke Kem Kinarut pada 02/08/2010 yang lalu... Insyaallah pihak kami akan paparkan kisah penempatan & penugasan di tempat baru.

Dikesempatan yang ada ini.. gua (Bro Tj"din & Wife) mengucapkan Selamat Menyambut Hari Lebaran pada 10/09/2010.... Kemaafan jua dipinta atas apa jua kesalahan.... samada disedari ataupun tidak. Semoga Lebaran pada tahun ini akan memberi makna kepada kita semua. Kepada yang tidak bercuti tu... selamat bertugas... setiap pengorbanan sentiasa ada balasan.

p/s:.. Terus memberi sokongan kepada blog apa khabar skuad? Tq

No comments:

Post a Comment