Sunday, April 26, 2009

nak hantar gambar?

Alo skuad! Buat apa petang-petang Minggu ni... Cuti-cuti ni..(yang cuti ler).. elok ler habiskan masa beriadah bersama keluarga atau teman-teman skuad. Kalau ari kerja, mana ada masa kan? siiibuk jer... terutamanya kengkawan kita yang buat tugas AIO macam Sjn Abdullah (Trafik P/Pinang) dan Sjn Roslan (Trafik Bandaraya K/Kinabalu).

Ok, maklum balas yang saya terima dari beberapa orang rakan skuad bahawa mereka dah e-mel dah gambor. Setelah saya check - check kat e-mel saya... takde pun?? Apsal takde pulak... mungkin ada confusion sikit kut... so saya cadangkan kepada teman-teman yang nak antor gambor tu... send ler melalui e-mel masing-masing kepada emel saya...

Kepada yang takde e-mel, yang paling senang... bukak ler akaun yahoo, ler.. senang jer bukak akaun tu bos... tak sampai pun 5 minit nak bukak akaun tu... jangan lupa lak... hantar juga background skuad sekali... tulis la apa yang patut dan rasa nak kongsi sama dengan kengkawan... apa? takder internet? hampeh! takper... mintak tolong jer pd kengkawan yang ader... 

Ok, skuad.. jangan lupa.. hantar gambar anda...

No comments:

Post a Comment