Wednesday, March 21, 2012

Kpl 124425 Maizatul Akman Bin Ahmad

Di saat warga PDRM akan menyambut Peringatan Hari Polis ke-205 tak beberapa hari sahaja lagi, rakan skuad digemparkan dengan berita kembalinya ke Rahmatullah seorang lagi teman skuad kita iaitu Kpl 124425 Maizatul Akman Bin Ahmad. Allahyarham dilaporkan meninggal dunia akibat komplikasi jantung di Hospital Sultanah Aminah, Johor Baharu pada petang tadi jam 1600 hrs.


Terakhir, Allahyarham bertugas di Cawangan MPV di Balai Polis Kempas, IPD Johor Bahru Utara dan sebelum itu pernah bertugas di Batalion 16 PPH Kota Kinabalu, IP Briged Sabah PGA dan Balai Polis Segamat.


Allahyarham meninggalkan seorang balu iaitu Puan Morniati Bt. Sabki dan 3 orang cahayamata (2 perempuan dan 1 lelaki) berusia 13, 11 dan 6 tahun. Jenazah Allahyarham dikebumikan di Tanah Perkuburan Parit 7, Sungai Sumun, Bagan Datoh, Perak Darul Ridzuan.


Bagi pihak semua rakan skuad, Apa Khabar Skuad? merakamkan ucapan takziah kepada Puan Morniati dan seluruh ahli keluarga Allahyarham. Semoga Allah SWT mencucuri rahmat terhadap roh Allahyarham dan di tempatkan bersama golongan para anbiya dan solehin.


Al-Fatihah.

No comments:

Post a Comment